lørdag den 11. februar 2017

Endelig færdig. Kunststol nr. 29

Denne her har været længe undervejs. Det tager altid ret lang tid at male sådan en stol men denne her tog ekstra lang tid:) Men nu er jeg glad for at jeg ikke gav op:O)



Jeg streger altid sådan en stol op inden jeg begynder ellers er det helt umulig at holde styr på. Denne gang var jeg rigtig glad for jeg havde fået nye tynde tusser til at strege op med, men men men..... jeg havde ikke lige tænkt over at det var sprit tusser og da jeg gav stolen lak og troede at nu var den færdig, så slog alle tusch stregerne igennem malingen de steder hvor jeg havde brugt Posca tusserne.
Så var det med at finde det gode humør frem, finde den lille pensel, blande maling og starte forfra.


Man bliver hele tiden klogere, jeg streger aldrig op med sprit tusch igen:O)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar