mandag den 26. september 2016

Solsikke uro / ophæng / fuglefoder :)

I September solens fantastiske stråler fik jeg lige hygget lidt igennem i går.

Den sidste tid har ikke budt på så mange krea stunder som jeg kunne ønske, men nu har vi overstået den sidste dag med udsalg af  møbler og småting, vi er godt igang med at male træværk på huset og forude venter selve huset som skal males, gerne i år men det afhænger selvfølgelig af vejret:O) Indendørs venter et stort maleprojekt for hele første salen hvor vi har haft møbler skal lige friskes lidt op, men mere om alt det senere.


Jeg har tyvstjålet en ide til en udendørs uro lavet af solsikker.
Jeg så den i sidste uge hos min datter på sydfyn (hvor hun iøvrigt er igang med at åbne et Bed & Kitchen, men meget mere om det senere :) og selv om det er meget enkelt og simpelt så giver det efterårs haven og huset lidt ekstra kolorit:O)
Nu skal vi så lige finde ud af hvor den skal hænge her den kommende vinter.



Udover at jeg selv vil nyde den når den kommer op, er jeg sikker på at fuglene vil elske den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar