mandag den 9. juni 2014

Loppemarked endte med sekslinger:)

Da vi ankom til Sydfyn for at give en hjælpende hånd til loppemarkedet i fredags, besluttede katten Molly sig for at det skulle være dagen hvor hun skulle føde:) 
Så i løbet af et par timer var der 6 små nuttede killinger og nu er jeg jo på ingen måde noget kattemenneske men det var da næsten ikke til at stå for og både børn og voksne fulgte med i første række for hun havde valgt at lægge sig i Gustavs (ældste barnebarn på snart 10) seng så der var frit udsyn til hele fødslen:)


Det var et rigtigt oprydnings loppemarked og hele familien var samlet, der var ikke voldsom trængsel men stille og roligt besøg hele dagen og bedst af alt, da dagen var gået blev der ryddet op og pakket sammen til genbrugs butikken så nu er der plads og klar til nye udfoldelser.




Og sikke et vejr, det var helt fantastisk, sol fra morgen til aften.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, de små killinger:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg blev også lidt blød om hjertet efterhånden som de kom til verden.
      Eva

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hi hi - selv DU kan blive grebet, når det foregår "LIVE" ;-) 6 stk. er noget af en omgang for kattemor! Her fiser de små rundt på terassen - de er slet ikke til at stå for... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må indrømme at det var spændende og selv om jeg IKKE som i absolut IKKE skal have kat sååå kan jeg godt blive lidt usikker på min styrke til at stå imod fristelsen:)
      Eva

      Slet
  4. Nåååå, sådan en fin kattemor og hele 6 babyer - hun får sørme travlt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må nok sige at hun klarede det fint, nu skal vi snart derover igen det bliver sjovt at se hvor meget de kan efter 14 dage:)
      Eva

      Slet