tirsdag den 10. juni 2014

Et fantastisk vitrine skab.

Jeg har købt dette fantastisk fine gamle skab af en af, de faste læsere her på bloggen, det er egentlig i rigtig fin stand men skal på grund af afskallingerne i den gamle terpentin maling slibes rigtig godt ned og det ruflede glas skal renses for gammel maling.
Når et møbel har en historie med sig som dette skab har så er det ekstra sjovt at sætte det i stand:)



Og lige et lille vitrine skab mere og selv om det er gammelt, så har det jo ingen alder i forhold til det store:)





5 kommentarer:

  1. Åhh - det store vitrineskab...

    Det er jeg forelsket i, farverne på det er så fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et fantastisk skab men farven indvendig, den er jeg ikke så vild med, den minder mig om farven på vores loftbjælker tilbage i slut 70èrne :-) da havde vi også brunt toilet, badekar og håndvask:)
      Eva

      Slet
  2. Altså hvis det kommer til salg, er jeg vældig interesseret, vil gerne ha en vitrine til alt mit stof:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer helt sikkert til salg men jeg har mange projekter igang:) så jeg ved ikke lige hvornår jeg når til skabet, men det kommer på bloggen så snart det har fået en omgang.
      Eva

      Slet
  3. Øj hvor er det flot vitrineskabet!

    SvarSlet