tirsdag den 1. oktober 2013

Nye spray og flere sjove fund

Kreativitet kræver materialer og jeg er nok lidt impulsstyret så derfor er det godt at have mange farver på lager så jeg lige kan dykke ned og tage den der passer bedst. I weekenden fik jeg taget de farver med hjem som jeg var ved at løbe tør for, så nu kan der igen laves lamper og andre småting.


Jeg fandt også endnu en skammel af dem som jeg godt kan lide at male noget motiv på så nu venter jeg bare på at aftnerne bliver lange og mørke, så det bliver tid til det lidt finere håndarbejde.


Et par skønne gamle børnestole kom også med hjem, (den anden er skilt ad) de trænger også til en kærlig hånd.


En superfin lidt høj malkeskammel med tykt læderbetræk som desværre har en skade, vi må se om det kan reddes, ellers må den have nyt betræk.


Et par ting fra Søholm, desværre har de begge en lille afskalning, men prisen var rigtig så de fik også lov at komme med til Sjælland.



Det kunne godt være at jeg snart skulle til at sælge ud af mine gamle broderier, for jeg når nok aldrig at få brugt dem allesammen, men denne her kom alligevel med hjem til samlingen:)
Fotografiet af kirken som er i brun/hvid kunne jeg heller ikke stå for, den skal nok finde vej til et eller andet møbel på et eller andet tidspunkt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar