søndag den 6. oktober 2013

Ballongklokker

En hel dag i haven.
 Vi har fældet, klippet og slæbt grene væk og der er nok at tage fat på, men til sidst var der ikke flere kræfter, så efter en slapper på sofaen fik jeg lige lyst til at lege med efterårets guld. 
Efter at noget af vores store have har fået lov at passe sig selv, har ballongklokkerne taget over, sådan er det jo i naturen, de stærkeste vinder :O)

En halmkrans, en limpistol og en lille times arbejde, så er det pynt til væggen, eller måske kunne den bruges som adventskrans? 


Måske jeg lige skulle lave en mere når jeg nu er igang.


16 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk! Helt utrolige farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja naturen kan noget med farver på denne tid af året.
      Eva

      Slet
  2. Svar
    1. Ja lige nu sker der mirakler rent farvemæssigt derude og de her ballongklokker holder farven når først de er kommet ind i varmen.
      Eva

      Slet
  3. Hold nu da lige helt op - hvor er den smuk ;-) ville bruge den til en adventskrans, hvorfor skal alt være som det plejer? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske skulle jeg lave et par stykker som adventskrans til vores næste Åben hus som jeg regner med at vi holder den første weekend i advent.
      Eva

      Slet
  4. Ej, hvor er den flot! Vi har også en del af dem i haven - de ser jo flotte ud som de ligger der i en stor bunke. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg vil også fylde en glasskål med dem, de lyser lidt op i den mørke tid der nu kommer. Man skal bare huske at tørre dem inden de bliver lukket inde i en skål.
      Eva

      Slet
    2. God idé! Jeg må i haven i dag kan jeg fornemme. :)

      Slet
    3. Ja de skal helts høstes inden de får for meget regn. God fornøjelse
      Eva

      Slet
  5. Den er FANTASTISK Eva!!!! Jeg er ikke så glad for sådan nogle kranse på væggen men som adventskrans ville den være TOPPEN! :-) - måske med lidt guldglimmer eller lidt glimmer i en fed kontrastfarve....måske en mørk blå/lilla :-) - eller hvad med en lille bitte dut glimmerlim på hver eneste stilk for at fremhæve dem endnu mere? Jeg ved det - jeg er vild med glimmer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tak, det kan da godt være at glimmer genet skal i brug, nu får den lige lov at tørre lidt inden. Måske jeg igen er ved at være der hvor jeg kan tage glimmer ind i mit liv, jeg har ellers været "allergisk" overfor alt for meget af den slags pynt, efter alle årene med undervisning i blomsterbinding, for der blev der ikke sparet på alt hvad der glitrede og glimtede til jul:O)
      Eva

      Slet
  6. Den er virkelig skøn - uha får lyst til at se om man kunne skaffe sådan en omgang ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du kender et sted hvor de gror, så er det bare ind og spørge om du må plukke, de fleste lader dem jo bare gå til, god eftersøgning:)
      Eva

      Slet
  7. sikke en flot krans. Jeg ville også passe rigtig godt på den og bruge den som adventskrans til jul. Det nogle flotte farver og så flot lavet en krans

    SvarSlet
  8. Tak, jeg bliver så glad indeni ved alle de søde ord jeg får med på vejen. Kransen er nu lagt væk og kommer med som adventskrans når vi holder vores Åben hus den første weekend i advent, men mere om det senere:)
    Eva

    SvarSlet