torsdag den 14. august 2014

Småt men godt

Jeg forsøger at finde ting der ikke er alt for store i denne tid, jeg regner med at de skal med til et par  work shop arrangementer som jeg har sagt ja til her i den nærmeste fremtid, men datoerne er ikke helt på plads så mere om det senere:)
Den lille skuffe ting her, den glæder jeg mig lidt til at lege lidt med. 


Et lille hængeskab som er af nyere dato, den kan også blive ret så spændende at komme igang med.


Højstolen får nok lov at være som den er.


Vi fandt den lille bænk her i Kalundborg i ferien, den kan også blive rigtig fin når den lige får en gang nyt betræk, og maling nejjjjjjj det vej jeg ikke rigtig endnu. Jeg var jo ung dengang alt skulle være fyrtræ og afsyret så jeg tror jeg fik nok dengang så måske.... maling:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar