tirsdag den 12. august 2014

Hot eller skrot??? Tysk stel Liljekonval

Er det mon sommerens gode køb eller er det fiasko købet ??????

Jeg er en af dem der aldrig har ejet et stel, altså sådan et hvor alt er ens og det her blev helt sikkert købt med hjertet, jeg elsker blomsten liljekonval og kunne lige se for mig vores lange rubuste plankebord dækket op med det fine stel:) 
Der er over 125 dele, rigtig mange tallerkener og forskellige store og små skåle, vaser, kopper og kander:) nu er det store problem bare hvor pokker skal jeg have det stående???




10 kommentarer:

  1. Der er ingen tvivl -- du har gjort et kup!

    SvarSlet
  2. Om det er et godt køb må afhænge af prisen, du har givet ;o).
    Men hot det er det :-). Jeg er vild med det!

    SvarSlet
  3. Jeg må indrømme, at jeg for en gangs skyld er lidt i tvivl..... hmmm.... Du må have købt et gammelt skab med glasruder, så man kan se det dagligt ;-)

    SvarSlet
  4. Hvis prisen var rimelig og hvis det virkelig gør dig så glad som du skriver, så er det et kup! Især for så mange dele. Jeg synes det er pænt :)

    SvarSlet
  5. HOT! Hold da op. Hvis ikke du har et skab, der er passende og/eller stort nok, så skriver du bare.
    Det er muligt, at misundelse er en grim grøn ting, men lige her er jeg altså ligeglad. Jeg er HELT igennem uklædeligt neongrøn.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne lijekonvaller (arj, er ikke super plantekyndig, en er det ikke de de hedder?).

    SvarSlet
  7. Tak for hver en kommentar, jeg er gået lidt i tænkeboks, noget af det mest brugbare vil jeg selv beholde og noget er der så eget af ( hvad skal man med 3 sovseskåle) så det kommer nok til salg:) Jeg går og overvejer hvad jeg skal finde til det at stå i men det dukker nok op:)
    Eva

    SvarSlet
  8. Svar
    1. Tak, jeg er også selv lidt vild med det og nu tror jeg det skal på julebordet i år, det kan nok blive rigtig fint:)

      Slet