onsdag den 27. august 2014

Farstrup stole elle....:) vi har igen fundet.... FDB stole

På auktionen på et forenings loppemarked bød vi på disse næsten nye FDB stole og vi blev ved med at byde indtil de blev vores:O)
Jeg ligger dem ind på siden  MØBLER til salg så snart jeg lige får 5 min i overskud:)

Man skulle ikke tro at de har været brugt de fremstår næsten som nye stole og prisen bliver heller ikke i spot pris afdelingen:)




Lørdag kommer jeg til Ide Centret i Vejen med en lille udstilling  om hvad og hvordan du kan sætte dine loppefund i stand.
Jeg er på standen mellem 11.30 og 12.30 hvor jeg gerne fortæller og svarer på spørgsmål i forhold til hvordan man griber et møbel an :O)
På Ide Centrets parkerings område er der også et bagagerums marked på lørdag,  jeg vender tilbage med lidt mere om det hele sidst på ugen.




2 kommentarer: