tirsdag den 10. september 2013

Noget med blomster og 22 Røde kors folk:O)

 Jeg glemte desværre helt at tage billeder i går, men der var fuld hus da 22 forventningsfulde Røde kors medarbejdere kom på besøg for at høre lidt om hvad det er vi går og laver her i Fantast-fabrikken.
Der blev snakket og fortalt og udvekslet erfaringer og jeg håber de fik gode ideer med sig hjem-
Tak til jer alle for et par super hyggelige timer


Vi har lige lavet denne ret robuste kasse, som vi har malet hvid indeni og på bagsiden. Foran og på siderne har den fået en blomstret tapet. Indeni er der et lille rum i låget



Grebene på siden har fået en tur med spraydåsen.

Og så kommer der lige lidt af årstidens blomster, det er en fantastisk tid lige nu hvor haven er fuld af bær, frøstande og blomster.
Jeg går ofte en tur rundt i haven og binder en buket efterhånden som jeg plukker hvad der nu er, måske bliver den ikke helt så rund og korrekt i formen som når man giver sig lidt bedre tid, men det er da lige til at blive glad af alle de farver der er lige nu.


Det enkle er bestemt også værd at have øje for, her er det Fresia rosen som både på grund af farven men nok mest på grund af duften er min ynglings rose.





I søndags tog jeg en kurv under armen og gik en runde i haven og klippede hvad der lige var af bær, kogler, frøstande og et par georginer og ved havebordet blev det hele sat i en skål med oasis.
Nu står den udenfor vinduerne på havebordet og sender glæde ud til alle som kommer forbi.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar