søndag den 1. september 2013

En blandet landhandel

Mon ikke blandet landhandel passer meget godt til de her billeder.
Kommoden her fandt vi for et par år siden, men den har stået i vores hus på Amager mens det har været lejet ud, men nu er den hjemme igen og ryger ind på salgssiden.

Jeg tror lige at jeg vil se om jeg kan finde et spejl der kan sidde i låget, eller måske tavle og magnet lak. Det blomstrede hyldeplast er lige lidt for dominerende for mit 2013 blik:O)

Men ellers er det en super fin kommode med plads til lidt af hvert på/ i den øverste skuffe. 


også et gammelt fund, den har stået i et hjørne med en dug over i mange år, nu skal den videre eller ud i haven, overfladen er lidt ujævn.


Egentlig også en fin kommode, den har bare engang fået fugt så der er små buler i fineren et par steder på skufferne, enten skal den have den helt store tur og slibes ned eller den skal hurtigt videre til en som ikke går så højt op i lidt buler:O)


Denne slags peddirørs kurve har jeg fundet flere gange, men denne her er helt intakt og rigtig fin.


Gammel 5 armet stage


Ølkasser, de skal lige skrubbes med sæbevand og måske skal de to af dem lige have et nyt lag maling.


Jeg kom lige til at købe de to klokker her, måske mest fordi jeg virkelig er en af dem som altid har afskyet stilen med perler allevegne, jeg husker toiletpapirs skjulere i perler som noget af det værste og små lysmanchetter (sådan et par har jeg også lige købt),
Jeg tror de vender tilbage, sådan er det jo med alt det vi har elsket og afskyet, meget af det vender tilbage. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar