lørdag den 7. september 2013

Gyngestol






Det er snart længe siden at vi fik denne fine gamle gyngestol forærende, og faktisk har den været malet en gang, men et eller andet slog igennem malingen så der måtte en kraftigere grunder til, men nu er den klar, denne gang i den skønne turkise farve som jeg lige for øjeblikket er lidt bidt af.

Det er jo skønt at være den der kan bestemme farver:O)



Da vi fik stolen var de her hynder med, egentlig havde jeg troet at der skulle nyt betræk til, men så var det jo lige at jeg er igang med at eksperimentere med stoffarve, så på den ene side blev der eksperimenteret med lidt farvede prikker.



Jeg ved at stolen har tilhørt en kær mormor, som ikke er her mere, til hende som forærede den til os.
Nu håber jeg at den kan komme videre og hvem ved, måske til en anden kær mormor:O)
Rigtig god lørdag derude:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar