søndag den 31. marts 2013

To gamle lænestole

Vi har virkelig ikke været meget ude og finde nye ting den sidste tid, men her er lige en undtagelse, to gamle stole i meget fin stand, faktisk tog vi dem med hjem fra Jylland da vi var ovre med kunststolene inden påske, jeg kunne godt have ønsket mig at stoffet havde været grønlig, men måske er det bare fordi  jeg snart ikke kan vente længere på at foråret og de grønne farver dukker op:O)

Jeg overvejer lige om der skal nyt betræk til, men kan godt mærke at det ikke bliver lige nu for jeg er i maleriernes magt for øjeblikket og her tror jeg at jeg bliver et par dage endnu.
Mere om det senere:O)



1 kommentar:

  1. De stole har da den smukkeste facon. Glæder mig til at se, hvad I får ud af dem.
    Jeg har stadig ikke nået udstillingen. Arbejde, mandens mavesyge og kagekreering har stjålet tiden................

    SvarSlet