onsdag den 27. marts 2013

Påskekatten bor nu på fyn.

Fuld af nye indtryk, masser af medmenneskelig forståelse for livets op og nedture, sjov og humor, vendte jeg godt træt hjem i aftes efter en dejlig, lege og lærerig dag på Fyn.
Når jeg nu var inviteret indenfor hos en kunstner der øste af sin viden, måtte jeg jo have en lille gave med og jeg ved jo at hun er vild med katte hende jeg besøgte så jeg nåede lige at lave en påskekatteskammel til hende.
Uha jeg fik så meget ud af den dag, hvor er det skønt at mennesker kan mødes og snakken kan gå og leg og læring kan opstå............ vi aftalte at mødes igen, og jeg skal nok skrive lidt om hvem hun er senere, glemte bare at spørge om det er ok at lægge hendes navn på bloggen.


RIGTIG GOD PÅSKE TIL JER.

10 kommentarer:

  1. Goid påske til jer og tak for du viser de dejlige ting du laver til altid skøn inspiration, hvis altså man kunne gøre dig tingene efter, bare på min egen måde.

    Jeg beundre de flotte finish. ;-)

    SvarSlet
  2. So very pretty! :) I love everything about it! :) xo

    SvarSlet
  3. Den er virkelig flot.
    Det er nogle rigtig pæne ting du laver.
    Har lagt mig til som fast læser af din dejlige blog.
    God påske.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Så fin med de skamler, tror jeg skal prøve at gøre kunsten efter;O)

    SvarSlet
  5. ...og dér bor den trykt og godt! Det ER da det rette sted til en katte-skammel! ;-)

    SvarSlet
  6. sikke en sjov, sød og personlig gave - hvem ville ikke blive glad for den

    SvarSlet
  7. Sikke da da en skøn gave :)

    SvarSlet
  8. Tak for dejlige kommentarer allesammen, jeg synes helt sikkert man skal kaste sig ud i at male en stol eller hvad man nu kan finde at male på:O) og velkommen som fast læser Lonni, det er dejligt når der kommer nye til. Dejligt at høre fra dig Tante sød... håber du (og vi allesammen) snart får lidt forår på din Ø. Og Helle, den kat hopper helt sikkert ikke på bordet:O)
    Eva

    SvarSlet