lørdag den 2. marts 2013

Lidt flere loppefund

Uha jeg bliver så glad når vi finder nogen møbler til priser hvor det kan svare sig at fylde maling for et par hundrede ovenpå og så alligevel få lidt for arbejdet, jeg synes godt nok de der genbrugssteder er ved at være dyre med tingene:O)  Men de her ting fik vi forhandlet ned i en rimelig pris så nu skal de have en rigtig kærlig omgang inden for den nærmeste tid.
Hvis du sidder og brænder inde med en farve du helt klart ville bruge til en af tingene så bliver jeg da helt sikkert glad for en kommentar:O)





6 kommentarer:

  1. Hvad er det for genbrugssteder I kommer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kommer på de lokale i vores område, Sudan, Røde kors, Kirkens korshær osv, men en del af stederne koster en kommode ofte mellem 300 og 450 kr og det synes jeg er meget når der skal lægges grunder og maling til og vi vil rigtig gerne kunne blive ved med at sælge til en rimelig pris. Så har vi fundet et par steder hvor priserne er lidt lavere og hvor der kan forhandles om prisen og det er rigtig dejligt, derudover er vi ude omkring til forenings loppemarkeder og det er klart det bedste rent prismæssigt. Hvis du kender nogen steder hvor priserne er knap så høje så vil jeg da rigtig gerne høre om det:O)
      Eva

      Slet
    2. Nej,jeg kender ikkecrigig nogle, det var derfor eg spurgte dig :), jeg synes det er hyggeligt at snuse lidt de steder, ind imellem er man heldig og finder det manille vidste man manglede, og slet ikke har plads til :)
      Og det er rigtig at hvis der skal males, og også være bare en lille fortjenste til jer, så må de ikke være for dyre.

      Slet
  2. Ejh det er et fint skrivebord. Jeg ville ønske der var plads i hytten til at vi kunne give Ester sådan et.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja at plads er en mangelvarer hos jer, det kan ingen betvivle, måske er det nu der skal ledes efter et SLOT på sydfyn:o)

      Slet
  3. Jeg ville helt klart male kommoden i en lys mint :-)

    SvarSlet