tirsdag den 4. marts 2014

Lille Vægskab / Køkkenskab

Det lille skab her med glaslågerne har vi haft færdig i et stykke tid, men nogen gange får jeg ikke lige taget billeder når det bliver sat ind i udstillingen men nu er den her.
Oprindelig var den i rå træ, så derfor fik den en gang grunder, derefter to gange med en hvid glans 90 indvendig og  to gange med en af de farver som efterhånden er blevet en yndling, udvendig. Jeg har sat et par gamle sorte greb på lågerne, de giver lige lidt ekstra til skabet.


Nu hvor jeg ser billederne, kan jeg se at de små natborde som skabet står på nok heller ikke er kommet på bloggen, men jeg skal alligevel tage billeder i dag, for i går var vi ude at hente et skab som vi fik foræret og så må de komme med i den runde:O)



Rigtig god dag til jer alle:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar