tirsdag den 18. marts 2014

4 på stribe plus 2 = 6 skamler

Nu har jeg snart lavet rigtig mange af de her gamle læderlappe skamler om og det er stadig lidt sjovt at forandre det jeg altid har betragtet som dårlig stil om til en anden form for "dårlig" stil:O)

Det skønne maleri som jeg forelskede mig i ved første blik og besøg hos Helle D. er jo fantastisk som baggrund for de 4 på stribe.


Rib grå

Filt pink

Uld sort

Uld sort




Denne her er betrukket med møbelstof fra stof og stil

Hvis i kigger på billederne fra i går, vil i se at denne her ser ret forfærdentlig ud, jeg børstede den af og rensede den med læder rens og se lige resultatet, det er jo skønt at finde den slags ting.

Og så en for alle og alle for en, på en gang:-)


6 kommentarer:

  1. Fin faveopstilling! :-) Mon du vil sælge den gamle til mig? Bunken du ved..... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi afventer lige, som aftalt, om den skal i bunken eller ej :-)
      Eva

      Slet
  2. Jeg vil gerne købe den lille skammel med sort skind. Hvad er prisen og kan jeg stadig afhente på Amager? Mvh. Jeannette Maraie

    SvarSlet
    Svar
    1. Prisen for teak skamlen med læder/skind er 350,- og ja jeg tager den gerne med til amager og skal faktisk en tur derind i morgen. Send mig lige en mail hvis du stadig er interesseret eva2049@gmail.com

      Slet
  3. Hvor er de blevet skønne Eva!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg synes også selv at de blev ret gode:)
      Eva

      Slet