torsdag den 6. marts 2014

Fuld aktivitet på værkstedet og lidt nostalgi

Vi har fået foræret et skab, godt nok er det ikke gammelt, men genbrug handler vel om at bruge tingene indtil de ikke kan mere, uanset om det er fint design eller om det er et mere masseproduceret møbel.
Tak til Anne-Marie og Leif for at de lige tænkte på os i stedet for at smide ud, eller er det Jacob der skal takkes:)


Jeg har også gang i det lille spisebord, faktisk er det et jeg gav Finn for rigtig mange år siden og så  har det stået i min mors køkken i rigtig rigtig mange år, hun har brugt det så meget at bordpladen var slidt helt ned. Min mor døde for to år siden og vi har ikke rigtig kunnet finde ud af at få bordet videre, da det rummer så mange minder om god kaffe og skønne snak i det hyggelige køkken.
Men nu bliver pladen malet og så håber jeg den falder i god jord hos vore ældste datter for så skal den til Fyn og måske stå på et af de nye sommerferie udlejnings værelser (meget mere om det senere)


Et køkkenskab er også godt på vej.


Nå ja,jeg kunne heller ikke helt lade være med at lege lidt med det høje skab så det er også godt på vej.


Nu skal jeg ud og hente en havebænk som jeg købte i aftes på dba.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar