onsdag den 22. januar 2014

Travlhed på værkstedet

Faktisk har jeg lidt for travlt i denne tid, jeg har nemlig nået en alder hvor jeg godt selv vil styre hvor travlt jeg skal have, men sådan bliver det også inden så længe, jeg er igang med at overgive ansvaret i mit "rigtige" arbejde til en anden og når jeg selv skal sige det, er det efterhånden også fuld fortjent, men den historie kan i få en anden gang, nu handler det om alt det sjove, der sker på værkstedet :O)

Vi er igang med endnu et chatol. Jeg regner med at den er solgt, hvis de da ellers kan lide det når det er færdig, men jeg har fået frie hænder til at lege og så gør jeg selvfølgelig det.
Det smarte ved denne her er, at alle de øverste små hylder kunne trækkes ud, og det giver jo en ekstra mulighed for at lege med farverne......... nu må vi se hvordan den kommer til at se ud, men grøn det bliver noget af den ihvertfald.



Nu er grundingen også på plads så nu er det bare at vente til alt er tørt før jeg kan komme videre, 
super spændende.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar