søndag den 18. august 2013

To færdige malerier og lidt mere på børnekunstbilledet;O)

Uha det er altid med en vis spænding, når jeg når til, at skulle vise mine billeder frem, men her kommer to af dem som jeg har besluttet er færdige, nu mangler de bare at få en gang lak.
De er blevet til i sommerferien, dels i Sverige og i vores sommerhus, det har været helt fantastisk at kunne fordybe sig i hele 14 dage i træk.



I skal heller ikke snydes for udviklingen i Esters billede, som nogen af jer sikkert husker malede vi lidt da hun var på ferie, og nu har hun været her igen og øverst til højre er der nu kommet mus og musefælder, jo fantasien fejler ikke noget, og lidt kongelig har man vel også lov at være når man nu er igang med et stort billede.

og omklædning skal der til indimellem penselstrøgene:O)

Rigtig god søndag til jer alle.

5 kommentarer:

  1. Du har VIRKELIG rykket dig! - det er tydeligt at se - SÅDAN! Fortsæt lidt endnu med børnebilledet - det tegner rigtig godt ;-) Og selvfølgelig hører der store rober til sådan en fremvisning! :-) ;-) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, det er jeg glad for at høre, men jeg har også kæmpet og arbejdet for det, men det er så skønt når man når dertil hvor man tænker at nu er den ved at være der hvor man ønsker den:O) og ja børnebilledet har lige haft besøg at "kunstneren" igen så den får lidt hver gang hun kommer på besøg, det er ret sjovt.
      Eva

      Slet
  2. Sælger du dine malerier ? Det turkise er jeg vild med ? Kh Malene
    nnam302@msn.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene

      Det kan du tro at jeg gør, jeg sender dig lige en mail:O)
      Eva

      Slet
  3. Ih, hvor jeg glæder mig til mine drenge kan male (hvis de nogensinde får lyst!) Elsker Esters billede :)

    SvarSlet