torsdag den 22. august 2013

Endnu en foræring og andre gode fund.

 Vores søde naboer i  Elmegården kom og forærede os det fint chatol her, da vi gik og pakkede sammen i huset på Amager, egentlig har vi en køber til huset, men hold da helt op med papirarbejde der har været i denne her handel, så det trækker noget ud..
 Tusind tak for chatollet kære naboer, den skal nok blive rigtig fin når den får en kærlig behandling.

E


Den lille skønhed her fandt vi til et sommermarked i Kirke Stillinge.


Endnu en opsats, ved ikke om tiden er ved at løbe lidt fra dem? jeg har nogle store liggende som jeg skal til at lege lidt med her i efteråret. 


Billedet her går muligvis til min egen samling (som nu er på 2 stk) jeg er ret vild med de gamle billeder med religiøse motiver, de minder mig så meget om en svunden tid i min mormor og morfars stue i vestjylland.


Her er et lille udsnit af en pose gamle metaldåser som jeg købte i sommer på et lille loppemarked.


En rigtig retro ting, så der kan holdes orden i papirer eller de små kogebøger eller noget helt andet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar