onsdag den 6. februar 2013

Hæklet tæppe og lamperne fandt sin vinder:O)

En pose med hæklede servietter eller hvad de nu var beregnet til er nu endelig blevet syet sammen og blevet til et tæppe på 140x90.
Tæppet er i bomuld og har en dejlig gul farve, og da jeg bestemt ikke er nogen hækle geni er det ret hyggeligt at kunne lave et tæppe ud af nogen en eller anden engang har siddet og hæklet på fineste vis.




Lamperne har endelig fundet sin vinder. og er nu endt i Vorbasse. Vi var selv på de kanter i lørdags og kunne aflevere lamperne hos Tina.
Husk der kommer en ny Give away på spray maling i løbet af ugen, jeg skal bare lige have taget et par billeder.


5 kommentarer:

  1. ej altså hvor er det en fed idé at bruge mellemlægsservietterne til et tæppe. Bliver vist nødt til at tømme genbrugsen for mellemlægsservietter næste gang jeg kommer forbi ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. ja forskellige farver kunne måske også blive rigtig fint, det er ikke så tit at man finder mange af samme farve og størrelse.
      Eva

      Slet
  2. Det var da en superfin ide!
    Jeg har fået 8 dækkeservietter i lilla foræret for nogle år siden i julegave, og jeg har ALDRIG haft dem i brug. Nu ved jeg endelig hvad jeg skal bruge dem til :D

    SvarSlet
    Svar
    1. det lyder rigtig spændende, man skal ikke altid bruge tingene til det de var tænkt til:O)
      Eva

      Slet
  3. i am delіghted wth my еnvігonmentаlly friendly smοke сigarettе.
    i boought thе actual staгted lookіng foг my bοy and hiѕ better half аnd then cоvinceԁ my pегѕonal ѕisteг to get hеrs.
    we аll loνe these

    Fееl free tο visit mу web-site green smoke e cig

    SvarSlet