onsdag den 27. februar 2013

Den tiende af 10

   En gammel skammel
   Et stykke stof
   Fire lysegule perleknapper
   Et stykke murersnor






Det er godt at sætte sig et mål.... Nogen beslutter sig for at løbe en maraton men den slags mål er ikke lige noget for mig, derimod besluttede jeg mig for at jeg ville lave 10 skammeler af den slags med stålben og læderlappe betræk, jeg ville aldrig give over 20 kr for en skammel i indkøb og de skulle være meget forskellige.
I dag lavede jeg
 DEN TIENDE.


6 kommentarer:

  1. I er bare dygtige, men jeg er vildt imponeret over den stilsikkerhed i har, selv om i laver "sjov" med jeres ting og sager er det altid med en vis stil.

    KH bedstemorkaren ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det bliver jeg da rigtig glad for at høre, jeg kan godt mærke at jo mere efterspørgsel der bliver på vores ting, jo mere skal vi holde fast i vores grund tanke, om at følge den kreative ide og ikke den lette og hurtige løsning:O)

      Slet
  2. Ej, igen en super super fed sag fra din kreative hånd! Så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja denne her er jeg også selv ret glad for, men det stof her er også rigtig dejligt at arbejde med.
      Eva

      Slet
  3. Jeg har fulgt de der skamler med stor interesse, jeg synes det er en spændende måde at udfordre sig selv på. Jeg kan lide dem allesammen på hver sin måde, selvom de måske ikke alle er lige behagelige at sidde på :-) Godt gået

    SvarSlet
  4. Sikke en sjov udfordring! Og jeg er vild med resultatet og forskelligheden i skamlerne - mine favoritter er den sidste her og så den sjette :-) - skarpt forfulgt af den syvende....

    SvarSlet