søndag den 16. september 2012

Gammel Rothenborg industrisymaskine

Mon der sidder en derude i blogland der kunne tænke sig en gammel industrimaskine, den er vanvittig tung og fylder også en del, den skal tilsluttes 380 volt (kraft)
Den har stået i min mors fyrrum i 25 år og kun brugt meget sjælden i de år. Min mor var gammel industrisyerske og da hun forlod arbejdsmarkedet kunne hun ikke forestille sig et liv uden en industrimaskine og købte den af sin gamle arbejdsgiver, men som det jo ofte går, så blev pensionisttilværelsen udfyldt af andre kreativiteter.
Min mor døde i foråret og symaskinen endte her hos mig, men jeg ved at den aldrig kommer i brug her i huset for jeg har en fantastisk Husquarna maskine.
Hvis det var noget for dig eller du kender nogen der kunne blive tændt af sådan en gammel sag, så send mig endelig en mail, det ville jo være fantastisk hvis den kunne komme til at køre et eller andet sted igen.










1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg kunne godt tænke mig sådan en maskine hvis den kan sy i kanvas og det tror jeg den kan.
    Mvh
    Jan
    22174574
    janfyllgraf@gmail.com

    SvarSlet