onsdag den 12. september 2012

Det rustikke og det fine.

Vi har længe haft planer om at lave et par stykker af de her rustikke træstubbe på hjul, og da vi har et kæmpe birketræ liggende i sommerhuset som skal skæres ud, så tog Finn lige de to her med hjem i går.
Nu skal de tørre godt igennem og så bliver det spændende hvor meget barken løsner sig og hvor tunge de  ender med at være.
Jeg tror vi skal have et par stykker til for jeg kunne godt forestille mig et lille maleri på toppen kunne gøre dem lidt sjove.



Og så til gårsdagens projekt, regnen kom som lovet men det blev ikke til meget syning, kun lige disse to. Men vi tog på genbrug og røg ind i ½ pris et sted og det gav lidt fine ting som jeg lige skal tage billeder af, så kommer de senere i dag.



2 kommentarer:

  1. De er ret fede de træstbbe, håber barken vil blive siddende. Glæder mig til at se resultatet når du har haft fingerne i dem;O)

    SvarSlet
  2. Jeg tror at barken slipper men så kan den måske hjælpes lidt med noget lim, det bliver lidt spændende hvor længe de er om at tørre.
    Eva

    SvarSlet