mandag den 16. maj 2011

Gammel tobaksbord og tre på stribe

Så blev det gamle tobaksbord færdig, det er noget af en omgang Finn har givet den, pladen har været skilt og lagt i vand og derefter i pres, skuffen hvor der kun var frontpladen er etableret på ny og alt har været  skilt og limet men nu er den rigtig fin og også stabil igen



Tre små nøgleskabe som var med hjem fra jyllandsturen har fået lidt farve fra spraydåsen, lidt papir og nu er de da helt fine, mål osv kommer på til salg siden så hurtig som jeg kan nå det:-)



6 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Jeg kan ikke lige finde din mail add. så skriver lige her :-) Jeg vil meget gerne købe din superfin kaffe dåse til 80 kr. Du må have en dejlig dag :-)

    venlig hilsen Kristina

    bukseryster@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Kristina
    Jeg sætter den til side, Henter du den her i Høng. ring event til mig 40452049
    God dag
    Eva

    SvarSlet
  3. Tobaksbordet er super fint, hvad koster det??

    SvarSlet
  4. Hej Sysler.....
    Tobaksbordet koster 395,-
    god aften
    Eva

    SvarSlet
  5. Hvor er det nu I bor?? Er virkelig vild med det.

    Marlene

    SvarSlet
  6. Hej Marlene
    Vi bor i Høng, mellem Slagelse og Kalundborg her har vi alle vores ting udstillet så man kan komme og kigge så meget man har lyst, men vi har også mulighed for at tage tingene med til Amager, så skal de hentes på Kongelundsvejen, der har vi et lille hus i haveforeningen Elmegården.
    God regnvejrsdag
    Eva

    SvarSlet