søndag den 8. maj 2011

Årets første forenings loppemarked

I en af de små byer her på vestsjælland var vi i dag til det årlige forenings loppemarked, hvis man bliver længe nok ender det altid med at de sælger tingene meget billigt, til gengæld får man måske ikke altid det man gerne vil have, men her kommer lige et udpluk af hvad vi fik med hjem.
 
Broderier og stof og jeg fik meget mere end det viste så nu må symaskinen rigtig på arbejde


En skøn sag og som han sagde manden der solgte hvorfor tager du den ældste når der er nogen der er helt nye? jaaa hvorfor mon?

    g 

Da jeg spurgte hvad denne her skulle koste, troede han ikke jeg var rigtig klog, men måske har han ret, lad os nu se hvordan den ender med at se ud.
Det var dagens dyreste køb men den er også rigtig fin.


På auktionen købte vi sofa, bord og to kommoder, vi var de eneste der bød så det var jo skønt.




Fint fint fint, måske servetrisserne til Lines bryllup skal have sådan en på, hun bliver jo nok en ægte retro brud.

Denne her er jeg selv lidt vild med





Og til slut lidt til min egen vintergarderobe.

4 kommentarer:

  1. sikke nogle lækre ting. Hvor var det loppemarked, jeg bor nemlig i nordvestsjælland.... uh skal lige vide hvad jeg er gået glip af??

    SvarSlet
  2. Hej Mette K
    Det var i Ubby ved Jerslev, umiddelbart meget lille by men fint loppemarked.

    SvarSlet
  3. nårh okay, jeg kender godt Ubby. Jeg bor selv i Kalundborg. Vidste ikke der var loppemarked... så gik man lige glip af det!!

    SvarSlet
  4. Hm, måske man skal skynde sig at lave en baby, inden der er nogle andre der løber med vuggen :-)

    SvarSlet