onsdag den 13. april 2016

Plantebord / arbejdsbord

Træmanden har været her med en model af et lille plante, potte, arbejds bord.
Træmanden som  han hedder her på bloggen, er jo ham som jeg tilfældig mødte via et af indlæggene på Facebook og som meget praktisk viste sig at bo lige her i nabolaget:)
Der er tænkt lidt over målene og det at kunne få plads til meget på meget lidt plads.


På hylden under bordet er der plads til kasser, enten de alm frugtkasser som du kan se mere om her elle måske den nye model her hvor der er låg til. Der kan være 3-4 kasser alt efter hvilke kasser man vælger.


Kasserne er også lavet så de kan stå på bordet med bunden op og på den måde kan man få en god højde at stå og arbejde ved, og jeg kunne godt se den mindste af mine børnebørn stå på kassen og hjælpe med at komme jord i potterne :-)


Da jeg så bordet tænkte jeg umiddelbart at den også ville være fin at have stående med krukker og sommerblomster et sted på terrassen  hvis man ellers er typen der husker at få vandet den slags og så tror jeg umiddelbart at børnene ville elske den som legebord.


Jeg har altid haft et plant / arbejds bord i haven  og har også et i drivhuset så denne her får lov at bo i et dejligt hjørne af haven så de der kommer til Åben Havelåge kan se den, Jeg synes den er ret fin og tænker at den passer perfekt i størrelsen til en parcelhus have eller måske endnu bedre til de små haver i have foreningerne.

 D. 30 April og 1 Maj 9 til 16
Åben Haveelåge - Åben Galleri - Åben udstilling - Loppemarked

Ingen kommentarer:

Send en kommentar