torsdag den 21. april 2016

Insektbolig - Kassetårn - Leg med naturmaterialer

Da jeg første gang så Træmandens robuste kasser drømte jeg om at bruge dem til et eller andet i den del af haven der er lidt vild, og vi fik stablet en kasse søjle på benene, opgaven med at stabilisere den så den ikke væltede i den først kommende storm kan du se lidt mere om lige her  
Nu har de stået siden efteråret og den grå farve som jeg forestillede mig at de ville få af vind og vejr, er godt på vej, de er endnu ikke blevet helt patineret, det tager åbenbart lang tid.
Hele tanken med at lave og lege med installationer i haverummet har været at bruge noget af alt det vi alligevel har liggende rundt om i haven og det tog lidt tid at finde frem til hvad der skulle være i kassetårnet. Men nu er den her og selv om insekterne har rigeligt at leve af her i haven så er jeg ret glad for mit Insekt tårn:)








Til alle jer som plejer at kigge efter møbler her på siden: Jeg ved godt de bliver forsømt i denne tid men det er virkelig et "problem" at nå både have, malerier og møbler---- eller måske prioriterer jeg bare det sjove have liv lige for øjeblikket og tænk at man er så heldig at man selv kan vælge:)

Jeg er taknemmelig og håber vi ses i weekenden 30 april og 1 maj når vi har åben i hus og have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar