tirsdag den 1. december 2015

Når man med tiden får tid.

For snart 30 år siden startede jeg sammen med en kollega et hus hvor anbragte og udsatte børn og unge kunne komme i weekend og ferie aflastning når deres familier/ plejefamilier skulle lade op og samle kræfter. Jeg var ung og uddannet pædagog og som så mange andre både dengang og nu brændte jeg for at gøre en forskel for de udsatte børn og unge. 
Det endte med at blive min levevej resten af mit arbejdsliv:) Utallige børn og unge har været forbi vores nu to huse og fået gode trygge oplevelser med sig ud i livet og rigtig mange dygtige pædagogiske ildsjæle har vi haft ansat. 
Det har været et spændende arbejdsliv men også et meget ansvars tungt arbejdsliv så derfor er det med stor glæde og taknemmelighed at jeg nu i dag den 1 December kan lægge det fulde ansvar for de to institutioner over i andre og yngre hænder:O)
To af vores gode medarbejdere overtager de to firmaer.
Derfor har jeg nu mere tid :O)


Rigtig god første december til jer alle på den anden side af skærmen:)

6 kommentarer:

  1. Tillykke med afslutningen på et godt arbejdsliv og velkommen til et nyt med mere tid til alt det du har lyst til at prøve.
    Julehilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er så super dejligt og jeg nyder det allerede:)

      Slet
  2. Tillykke Eva. Det har været en lang vej hertil. Tillykke med din nyvundne tid, som helt sikkert hurtigt bliver opslugt af masser af andre ting. Dejligt for jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, ja det har været en rigtig lang vej, jeg var klar til det her for et par år siden, men nu er alt gået som det skal og jeg har det som om jeg næsten kan lette nu hvor ansvaret er taget af mine skuldre:O) og det er da for vildt at det lykkedes:O)

      Slet
  3. Tillykke Eva! Det må være en fantastisk følelse at vide det hele kører videre i gode hænder :) og kede dig kommer du jo helt sikkert ikke til ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja det er så fint som det hele har ordtnet sig:) og nej kedsomhed det tror jeg ikke jeg bliver ramt af og ellers skulle det jo være sundt at kede sig lidt:-)

      Slet