lørdag den 2. maj 2015

Rund skammel

Det har været en længere proces at få den gamle skammel færdig, solen, foråret og haven har stået i vejen og ingen tvivl, det kan ses på haven at jeg har lagt min energi der den sidste tid:)

Men i går havde vi regnvejr og så kom der gang i de forsømte møbel projekter, fik både skammelen her og en rokoko stol færdig og et teakbord gjort klar til leg med farver:)


Det er ret sjælden at jeg finder en af de gamle runde skammeler så derfor står jeg gerne med en masse forskelligt stof som jeg gerne vil bruge til at ombetrække den med.
Denne gang faldt valget på et tykt hæklet stykke som min datter har lavet til mig, mine hækleevner er nemlig ikke værd at snakke om , Det er uld og passede perfekt til, ikke så meget spræl denne gang, kunne dog ikke lige lade være med at ombetrække knappen og sætte en hæklet snor på så der kom lidt kontrast til den fine grå farve:) 






Rigtig god lørdag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar