onsdag den 12. november 2014

Hvad med messing? er det dømt ude?

Jeg er jo ikke i tvivl om at kobber er inde i varmen lige for øjeblikket og med den alder jeg har på bagen kan jeg godt huske sidste gang hvor alt skulle være kobber og hvor kobbersprayen virkelig blev solgt i stort antal:) Men nu er det altså en messing morder, en lysestage og 3 små skåle jeg har fundet og spørgsmålet er om de er dømt helt ude i kulden lige i denne tid?????



Når jeg skal dække op på mit 3 m plankebord så er en stage som denne her virkelig god for den fylder noget på langs af bordet og man kan stadig se dem der sidder på den anden side. Jeg er også ret vild med de små skåle, de ville være fine med en stor georgine eller rose i eller måske de store fyrfad lys.
Måske jeg lige skulle dække et bord til inspiration med de fine gamle messingting:)

Tror lige jeg vil tænke over om vi her i den kommende måned inden juleriet overtager magten :) skulle lave et lille: MIN FLOTTESTE OPDÆKNING MED GENBRUGSTING
Har du lyst til at være med??????????????


4 kommentarer:

  1. Man ER rykket videre fra kobber til messing nu Eva, så du er HELT med uden at vide det, din firstmover ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå for søren men så var det jo muligvis et godt køb, men uanset hvad så tror jeg at jeg er en af dem der køber med hjertet:)
      Eva

      Slet
  2. Jeg har i Illum i går og snuse......... og de har messing ting fremme

    SvarSlet
  3. Det er godt at gå og snuse lidt:) og det kan jo godt være som Helle siger at det er på vej tilbage igen, sådan går det jo som regel med de forskellige ting, de kommer ind i varmen for en tid og ryger så ud igen:)
    Eva

    SvarSlet