onsdag den 19. november 2014

Børneglobus og andre loppefund:)

Her kommer lige lidt af hvert. Først en gammel børneglobus som vi har lavet om til en hænge lampe
beklager billedkvalliteten men det nåede at blive lidt mørkt desværre.



Rundt på de forskellige lande er der billeder af træer og dyr som hører til stedet.

Har også lige fundet de to her, nu kan de stå og vente på at jeg kommer i tegnehumør jeg elsker at bruge vinteren til at "nørkle" med den slags småting.
 Se nogen af de andre kunststole jeg har lavet, lige her


En gammel hængelampe, ikke særlig køn men skærmene er rigtig fine, der skal vist godt gang i fantasien for at få den til at fungere..... måske kunne der sættes fatning i skærmene så de kom til at hænge hver for sig og så en fin stofledning måske måske måske......


Fandt de tre skabe her forleden, de to kan hænge på væggen og den øverste er vel nærmest en skænk, De var lakeret, men Finn har med stor tålmodighed slebet dem i hånden og nu skal de have olie og så skal der leges med skuffer og låger:)



4 kommentarer:

  1. God idé med globussen. Min dreng har én næsten magen til som skal have ny pære. Man kan dog ikke skifte den uden at "ødelægge" globussen. Så vi laver da bare en lampe af den! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er da superfine som hængelamper:O)
      Eva

      Slet
  2. Hej Eva. Jeg vil gerne købe globussen. Kh. Jeannette Mariae

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanette, det lyder godt, kan du ikke lige sende mig en mail så kan vi aftale nærmere eva2049@gmail.com
      eva

      Slet