lørdag den 27. september 2014

Dyrenes dag eller et par skæve fund:)

Et oliemaleri som er limet på en plade, der er virkelig gjort noget ud af det,. Måske ikke lige det mest aktuelle sofastykke mennnnn ... den kan noget jeg ved endnu bare ikke helt hvad:O)
Jeg har været på indkøb og kom hjem med en masse småting, havde ellers lige besluttet at det var slut med alle de småting fordi jeg synes møblerne er det sjove, men man skal aldrig tage den slags beslutninger for det er jo umulig at overholde :O)


Fugleburet her var pænt dekoreret med blomster og guldfugl, jeg piller nok desværre det hele af for buret skal nok bruges til lidt opbevaring istedet for:)



Tre små billeder, ikke så gamle men fine motiver:)



Så er der kun en uge til at vi har weekend åben i Fantast-fabrikken 
Loppemarked i glashuset og salg i selve udstillingen.
Håber vi ses d. 4 og 5 oktober mellem 10 og 16.
Vi sætter vand over til kaffe.

2 kommentarer:

  1. Jeg har længe drømt om at Jorn-male på sofastykker Eva - måske vi skal prøve det en dag!? - dog nok ikke på dine pragtstykker (din kronhjort sidder stadig fast i min knold! :-)) - men så med nogle andre billige af slagsen... synes, det kunne være sjovt, om man kunne "blande sig" i det allerede malede og få noget nyt og spændende ud af det.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en rigtig god ide det kunne være ret sjovt, lad os kaste os over det når du igen er på højkant. Hvis min plan holder så skal jeg igang med maleriet igen når vi er kommet over næste weekend:)
      Eva

      Slet