mandag den 22. april 2013

Chatol og keramik med pink spray


Vi bliver ofte spurgt om vi har nogen chatoller og må lige så ofte svare, desværre ikke lige for øjeblikket, mennnnn nu har vi lige fundet en igen, godt nok malet på den lidt kunstfærdige måde, men det kan der jo laves om på. 
Som så mange gange før fandt jeg også en keramik skål som jeg synes var super fin udenpå og ret mørk og kedelig indeni, men det blev hurtig klaret med en gang af den superdækkende spray:O)



Chatollet er i rigtig god stand, faktisk er det teak som af en eller anden er malet i en tid hvor sirlige mønstre var et hit, mon ikke den skal have en gang maling?


Den er så ren og fin indvendig og har de fineste greb.




3 kommentarer:

  1. Hvis du ikke maler det vil jeg meget gerne købe det! Jeg har et teaktræs chatol jeg gerne smider med i bytte. Jeg syntes det der er så fint, og det vil lige passe ind i min stue :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vi da kunne finde ud af, hvis den passer hos dig som den er, så er det jo super, sender du mig ikke lige et billede af det chatol du har så kigger jeg på det. eva2049@gmail.com
      Eva

      Slet
  2. Så er der sendt mail til dig :-)

    SvarSlet