fredag den 18. november 2011

Optimistisk loppetur.

Man behøver ikke at have ret mange timer i overskud for at bruge en masse penge, i dag fik vi endelig tid til en rundtur til et par loppesteder og det var en optimistisk oplevelse:O)
Ikke mindre end fire af disse flotte gamle stole og den originale maling er så fin at de bare skal vaskes, det er da et Fantast-køb

Fint aflangt teak skab, jeg tror der skal ofres fire hjul, så bliver det et godt tv bord/skab, måske:O)

Kludetæppe i fine farver.

Strikket tæppe i andre fine farver.

To sæt sengetøj i endnu andre fine farver:O)

Fint gammelt vattæppe.

To store mahognirammer, dem har jeg vilde planer med:O)

Fint fint håndarbejde, jeg har en lampe i tankerne:O)

Gammelt forklæde.

Og til slut den gammelkendte kaffedåse fra Erik:O)

2 kommentarer:

  1. Har længe ledt efter sådan en stol!! Hvor meget skal sådan en koste? :o)

    SvarSlet
  2. Hej Julia
    Jeg er ikke helt sikker på prisen endnu vi skal lige have kigget dem grundig efter og jeg tror en af dem skal skilles ad og limes men de er super fine, så jeg vender lige tilbage med prisn:O)
    God lørdag
    Eva

    SvarSlet