onsdag den 23. november 2011

Oprydning der gav overblik

Selv om jeg ikke får syet særlig meget for øjeblikket så er jeg stadig den store optimist i forhold til at jeg får realiseret alle de planer og ideer jeg har i hovedet, der var bare lige det ved det at alt mit stof og bånd osv. efterhånden var et stort rod og lå begravet bag ved møbler der var igang med at blive restaureret men efter en kraftig oprydning, sortering og flytning har jeg nu det fineste overblik. Bånd, tråd, elastik og hvad der ellers er har fået hver sin skuffe, super god fornemmelse:O)
Under oprydningen fandt jeg to jakker som jeg syede i 70erne dem skal jeg vist lige have fotograferet lidt mere for de er lidt sjove:O)



3 kommentarer:

  1. Det er ikke så meget til dit indslag i dag. Jeg synes bare du er knald god til at se et møbel, det er virkelig nogle fede ting du får lavet. Jeg polstre selv møbler men er noget mere forsigtig i valg af farver.
    Dejlig og inspirende blog.

    SvarSlet
  2. det hele ser jo nysseligt ud,sikke en masse dejlige stoffer du har på hylden,,,, Som ovenstående skriver, du er knald dygtig til at se de gamle møbler i en hel anden vinkel ,,,

    SvarSlet
  3. Til Glambæk: Tak skal du have, det er altid rart at høre hvad andre synes om det vi laver.
    Det med at kaste sig ud i farvernes paradis det har sin helt egen historie noget med min afdøde mormor og en farvepalet hun engang overrakte mig i en meditation men den historie får du ikke lige i dag:O)
    Til jip: Tak også til dig, det med det nysselige og orden, det er lige til jeg skal bruge noget i en af bunkerne, jeg er typen der slæber det hele ind på stuebordet og gulvet når jeg går igang men det er jo et skønt univers at være i når kreativiteten er i fuld omdrejning:O)

    SvarSlet