søndag den 30. oktober 2011

Messen

En tur over broen til messe i Fredericia, jeg glædede mig til at bruge en hel dag hvor jeg skulle hente ny inspiration og suge til mig og.......... ingen tvivl der var en masse fine stande hvor udstillerne havde gjort meget ud af det og respekt for det men.......det var helt tydelig en salgsmesse og det med nytænkning, nye ideer og ny inspiration det fik jeg ikke indfriet.
Men som med alt andet så oplever vi jo tingene ud fra vores egen verden og vore egne vilkår, så dejligt for dem der fik kreativ inspiration med hjem men jeg ville have fået mere ud af at bruge en hel dag i de skønne forretninger der hvor de hverisær hører hjemme.
Med disse skønne sager og farver som jeg fik med hjem ønsker jeg alle en god søndag:O)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar