mandag den 10. oktober 2011

EFTERÅRETS GIVE AWAY

Efteråret er over os, det kræver et lunt tæppe at krybe under på en kold aften og inden længe skal der bages småkager og laves konfekt og hvis du er typen der er til tæpper og dåser er denne GIVE AWAY måske lige noget for dig:O)
 Læg en kommentar og du deltager i lodtrækningen om dette skønne retro vattæppe og de to dåser.
Vi trækker vinderen d. 1 November

Brug endelig billedet hvis du har lyst til at fortælle resten af verden at der er en Give away i Fantast-fabrikken og hvis du har fået lyst til at være fast læser her på bloggen er du hjertelig velkommen.

62 kommentarer:

  1. jeg er med vil så gerne vinde det fine tæppe og dåserne er jo perfekte til småkager som jo skal laves i den kommende tid!!

    SvarSlet
  2. Jeg gad virkelig godt eje den røde med æblerne. Suk.

    SvarSlet
  3. Den vil jeg gerne vinde. Jeg har en dåse som matcher denne røde, bare i en anden størrelse.
    Jeg er fast læser her og nyder at følge jeres blog.

    SvarSlet
  4. Uh skønne ting! Vil meget gerne være med :) Klem Pernille

    SvarSlet
  5. Endnu nogle fantastiske ting I har fundet; sjove og skøre ting; Lige noget for mig:)

    SvarSlet
  6. Nøøøøj, hvor jeg håber det bliver mig der vinder! Jeg ved allerede, hvor både dåser og tæppe skal flytte ind henne her hjemme hos os!

    SvarSlet
  7. Her må jeg bestemt være med :)

    SvarSlet
  8. Uhhh det vil jeg rigtig gerne vinde.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  9. Hvor flotte! Vil gerne være med. :)

    Line

    SvarSlet
  10. Uhhh, jeg vil da gerne være med.

    SvarSlet
  11. Det er jo ren efterårshygge! Jeg vil rigtig gerne være med - og er glad for at have opdaget din spændende blog :-)

    SvarSlet
  12. Det kunne da være sejt at vinde de flotte sager i har fundet.

    SvarSlet
  13. ÅHHH bare det bliver mig. Skønne ting

    SvarSlet
  14. Endnu en gang fine ting:) - Håber jeg denne gang er heldig:)
    Vh. Helene (byhelene@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Ih nogle fine ting - dem ville jeg gerne vinde:)

    SvarSlet
  16. Ih, det ville være helt perfekt i vores hjem, nu hvor vi skal holde jul hjemme, for første gang...

    SvarSlet
  17. Hvem kunne ikke bruge to smukke dåser og et tæppe... Jeg hopper med på vognen!

    SvarSlet
  18. Uhh jeg vil også gerne være den heldige vinder af disse skønne ting. Dåser mangler jeg altid til når der skal gode sager.

    Mvh Sanne (misssanneschou@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. ihhhhh.... hvor er de fiiiiine... ;o)
    Vil gerne være lodtrækningen...
    KH Rikke

    SvarSlet
  20. Åh ja tak, deltager gerne i denne skønne give away. Mvh Louise

    SvarSlet
  21. Jeg vil da hjertens gerne være med :)

    SvarSlet
  22. Åhh.. Det kunne jeg godt bruge! ;-)

    www.mostermaria.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Sejt! Som højgravid er det småt med at bevæge sig på loppemarkeder efterhånden, så det ville være skønt at vinde lidt lopperier. :O

    SvarSlet
  24. lækre ting - jeg er gerne med i lodtrækning.
    Følger jeres blog - bliver helt forpustet af at se hvad I kan nå :-)

    SvarSlet
  25. Nøj! Har faktisk flere gange været inde på shoppen og beundre dit tæppe, det ville jeg mægtig gerne have fingrene i! Dåserne ville også passe perfekt ind i min samling:-) Håber jeg vinder, og tusind tak for en rigtig god og inspirerende blog!
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  26. Dem vil jeg rigtig gerne vinde:-) Skønne sager.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  27. jeg vil elske at fylde de smukke dåser og tæppet <3...
    KH
    Ida ida@elley.se

    SvarSlet
  28. tænk hvis jeg var den heldige vinder :) jeg ville da elske det :) sidde i sofaen en kold aften med vattæppet, kaffe og dåser fyldt med småkager :)

    SvarSlet
  29. Sikke nogle lækre ting!
    Krydser fingre og tær for at vinde :D

    SvarSlet
  30. Det var da nogle lækre ting. Jeg vil være med i lodtrækningen, så må jeg krydse finger for at det bliver mig der vinder ;o)

    SvarSlet
  31. Uhh en lækker giveaway count me in ;o)

    SvarSlet
  32. Fantastisk fantastisk lækkert tæppe :0)

    SvarSlet
  33. Fed give away! Glæder mig til at følge med herinde

    SvarSlet
  34. Tæpper og dåser kan man bare ikke få for mange af - og da slet ikke når de er så fine som dem I giver væk :-)

    SvarSlet
  35. åh den høje dåse ville være en fin makker til den almindelige kagdåse i samme print jeg har derhjemme...

    SvarSlet
  36. Jeg er med :)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, må du meget gerne kontakte mig her: stineclausen@gmail.com :)

    SvarSlet
  37. Hvor er det en skøn give-away. Jeg er med :o)
    Kh Judith

    SvarSlet
  38. Jeg vil rigtig gerne være med. Det vattæppe vil passe godt ind i min voksende samling.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  39. Både tæppe og dåser ser fine ud, håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  40. Virkelig fine ting, dåserne vil passe perfekt i mit køkken. Jeg krydser fingre :-)
    E-mail: nbc905@alumni.ku.dk

    SvarSlet
  41. De dåser er bare for lækre! Man får lyst til at fylde dem med hjemmebag, og det er vel egentligt det kagedåser skal opfordre os til:)

    Jeg vil gerne deltage.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Ih dem vil jeg gerne have stående i køkkenet...
    Jeg er med

    Hilsen Kristina fra
    www.dutterier.blogspot.com

    SvarSlet
  43. Skøn giveaway - jeg elsker retro :)
    Især den røde dåse vil passe perfekt i vores køkken.

    SvarSlet
  44. RETRO rykker! Dejligt at se gengrugs guldet lyse op på sådan en skøn og inspirerende blog. Det giver sådan en lyst til selv at gå på loppemarked og kigge i genbrugsbutikker efter lopper! Jeg er med og vil da bare så gerne have fingerne i kagedåsen ...

    SvarSlet
  45. flotte retro ting, det vil jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  46. jeg vil gerne være med :) *krydser fingre*

    SvarSlet
  47. Meget meget fine ting, dem gad jeg godt at vinde !

    SvarSlet
  48. Prinsessen kaster et lod i puljen

    SvarSlet
  49. åh, jeg vil også rigtig gerne være med..

    VH Rikke

    SvarSlet
  50. DET ville jeg gerne vinde! KH Lisbeth

    SvarSlet
  51. Uh, uh, uh - jeg skynder mig at være med! Jeg vil mægtig gerne vinde sådan nogle efterårs skønheder :)

    SvarSlet
  52. Ejh hvor fint! Bliver da nødt til at være med :)

    SvarSlet
  53. I really like, I hope for the best
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  54. Jeg vil også gerne være med - står og mangler et par dåser til de kommende julebagerier :)

    SvarSlet
  55. Sikke en skøn Give away - her må jeg være med :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  56. Åh, jeg læste datoen forkert. Ser at det er lidt sent ;)

    SvarSlet