søndag den 24. april 2011

Tre gamle & to nye

Vi fik dette skrivebord ind for et par dage siden, benene var brækket af og i det hele taget havde den det ikke så godt, men nu har Finn sat nye dyvler ( jeg tror det er det de hedder, sådan nogen rundstokke der bliver boret ned i benet og op i bordet) i alle ben, limet osv og nu står den da på benene, så må vi se hvad vi skal gøre ved den :-) samme sted fra fik vi også kakkelbordet og det gamle tobaksbord, kakkelbordet kan blive fin  men tobaksbordet er jeg lidt i tvivl om, det mangler en del af skuffen, det er vakkelvoren og skal skilles helt ad og så buer bordpladen opad  mennn... lad os nu se om han ikke bliver ved til resultater er godt, min kære mand ellers skulle jeg kende ham dårligt.
Men det er jo rigtig skønt når nogen har set i avisen at vi gerne vil lave gamle ting og så kommer og forærer os ting de ikke bruger mere, tusind tak for det.



 Disse to kassereoler var lige hvad jeg nåede at male samtidig med at vi havde åben i går, i aften kommer lidt mere info om vores åben hus dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar