søndag den 20. marts 2011

Lænestol i kronhjortens tegn

Nyt betræk og ny farve til den gamle lænestol og så kan man jo sidde der i stolen og drømme om skoven og mødet med kronhjorten ved en lille skovsø og så er der vel ikke et øje tørt eller hvad?
Se den også i før og nu.



Skabet her blev også færdig, den har fået fantast-plast på bagsiden så den kan stå frit i rummet hvis der skulle være brug for det og også plast på den ene bagplade indvendig, bare sådan lidt for sjov, ellers er farven knækket hvid, den har mange hylder og to skuffer, lågerne har haft et hårdt liv og de er ikke helt glatte men har lidt slitage patina men de lukker rigtig fint og alle låger og skuffer kan låses.




Et sort bord i højglans og en stol i samme farve nåede også lige deadline.




5 kommentarer:

  1. Lænestolen er super, men den sorte stol med turkis/lime betræk får mundvandet til at løbe. Uhm.

    Glædelig søndag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Du må godt skrive solgt/reserveret på skabet.
    Jeg vil meget gerne eje det.
    Det ser rigtig flot ud.
    hilsen Trine

    SvarSlet
  3. Hej Trine
    Det er jo lige til at blive glad af at skabet nu skal have nyt hjem:-) Jeg finder lige ud af hvornår vi kan komme til Ringsted hvis vi stadig skal bringe det, og jeg tænker at vi tager statens takster og mener at det ligger på godt tre kroner pr km. hvad siger du til det.
    God dag

    SvarSlet
  4. Hej Eva og Finn
    Synes det lyder helt ok. ;-)
    Min datter vil gerne have det sorte bord i højglans, så hvis jeg lige kan få det med også.
    (Hun har selv lige malet et lille vægskab i sort, så det ville jo hænge godt sammen)

    I skulle vel ikke have et skab mere i ca.den samme størrelse på bedding ?
    Lige pludselig har jeg 2 pladser hvor det kan stå, og det er jo lidt noget rod.
    hilsen Trine

    SvarSlet
  5. Hej Trine
    Vi sætter bordet til side til din datter, og faktisk kommer der et skab på bloggen enten i dag eller i morgen det er lidt højere men jeg tager lige nogle mål og det bliver også lidt dyrere, dem vi købte det af var ikke helt så villige til at slå af prisen, men se det når det kommer på så holder jeg det til du melder tilbage.
    God tirsdag

    SvarSlet