onsdag den 23. marts 2011

Endnu et fint skab

Så fik vi det sidste af de store skabe færdig, det holdt lidt hårdt da vi måtte tapetsere bagsiden om, det første papir vi satte på blev helt skjoldet da det tørrede, ved ikke helt hvorfor måske var det for tyndt men nu har den fået tapet fra vores fund i farvehandlens gamle kælder (det fund kan du læse om  i et tidligere indlæg) Skabet er meget velholdt, to skuffer for neden og indvendig to hylder og tre små udtræksskuffer.
Pris og mål kan ses på til salg siden.



4 kommentarer:

  1. Dette er da en super fed blog. Den må jeg lige følge.

    Du er meget velkommen til at kigge ind til mig også.

    www.syslerfrahverdagen.blogspot.com

    Skabet er blevet super godt.

    SvarSlet
  2. Det er bare et rigtigt fint skab. Er vild med at bagsiden er så gennemført. Det svarer lidt til, når man syr en vest eller en jakke, og man gør rigtig meget ud af foret. Elsker det :)

    blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er blevet rigtig flot.
    Desværre er det 10 cm for bredt til den plads jeg har planer med.
    Så mit køb bliver ved det skab og lille bord jeg har reserveret.
    hilsen Trine

    SvarSlet
  4. Hej Trine
    Det kan jo være at vi er heldige at finde et mindre skab engang og så skal du være velkommen igen. Med hensyn til de andre ting, så kan vi muligvis komme med dem på lørdag hvordan passer det dig, du kan event sende mig en mail med adr og tlf nr så kan vi aftale nærmere eller du kan ringe til mig på 40452049. Min mail adr: eva2049@gmail.com .
    God dag

    SvarSlet