lørdag den 25. november 2017

Den grønne vejbod

For tre uger siden lavede jeg en vejbod, altså sådan en med selvbetjening og en lille kasse til kontanter eller med betaling over mobilepay:)  



Jeg er gammel blomsterbinder og hvert år når vi når denne tid kan jeg godt mærke der stadig er en lyst til at binde og kreere ting af naturens materialer, så vejboden med selvbetjening er dejlig uforpligtende og så kan jeg få styret min lyst til at binde kranse osv.


Men vind og vejr på denne årstid er ikke lige til udendørs vejbod :O) så nu er det hele rykket indenfor i det runde glashus. Her er også plads til nogen af de genbrugs ting som jeg indimellem får købt lidt for meget af til min egen have :O)
Kig forbi glashuset og betjen dig selv, adr er Finderupvej 16, 4270 Høng og hvis jeg er hjemme er du også velkommen til at kigge indenfor hvor jeg har en permanent udstilling med malerier, møbler og andre sjove ting.
















Jeg har taget en beslutning om at arbejde uden stress, så der kommer hele tiden nye ting i vejboden efterhånden som tiden og lysten tillader det:-)
Men julen sniger sig ind og mit skønne barnebarn Ester har sørget for lidt glaskugler på trolde grenene.

Rigtig god weekend, nu vil jeg binde min egen adventskrans så den er klar til at tænde næste weekend 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar