lørdag den 1. juli 2017

Sommer og ferietid :O)

Sommeren er godt igang og maling af hus går nu rigtig godt, til trods for et lille uheld/spild, men nu har jeg været oppe i alle tre gavle og der var meget langt både op og ned. Finn stod troligt vagt ved stigen så ingen panik (overvejede lige et kort øjeblik om jeg skulle ringe til Søren Ryge, måske jeg kunne være kandidat til en af udsendelserne om "de gamle" der bliver ved med at passe hus og have:O) 
Huset er malet, vinduerne er malet, soklen er malet, mangler lige lidt af træværket under udhænget men det må vente, nu skal vi holde lidt fri og læse et par gode bøger:O)


Vi runder nok et par loppemarkeder i ferien:O) er lidt bidt af det gamle jern lige for øjeblikket og vi skal en tur forbi Holstebro og hente en bilfuld skønne og sjove ting som står og venter på os:O)


Ud over at læse kunne jeg måske fordybe mig i de små malerier som jeg for øjeblikket arbejder på:O)


Rigtig god ferie til jer alle :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar