onsdag den 1. februar 2017

Store pude weekend :O)

Det har virkelig været en weekend i selskab med min gamle symaskine og hele stuen har fungeret som systue. Selv om jeg faktisk har et værelse hvor der er plads til at sy, så er det lidt hyggeligere og også lidt nemmere at brede sig på plankebordet i stuen.
Da denne symaskine kom frem, i 80erne, tror det var en af de første elektroniske maskiner, byttede jeg mig til den for en stor læder hjørnesofa som vi havde (husker du det Lars) og det har jeg aldrig fortrudt for det er en fantastisk maskine:)


Jeg har samlet og ryddet op i alt hvad der hedder pudefyld og de gode møbelstoffer og det var ikke så lidt,  Hele mulevitten blev slæbt ind i stuen fredag eftermiddag og så var det fast arbejde indtil vi nåede søndag aften. 

Det blev til en masse skønne store puder :O)










Jeg tror jeg landede på 17 puder:) De er nu klar til at vise frem når vi rammer sidste weekend i April hvor vi holder Forårsmarked / Åben hus :O)

Første salen hvor vi før havde møbler til salg er nu så småt igang med at blive fyldt op med mange forskellige krea ting og hvis det gode vejr fortsætter skal vi jo også til at kigge lidt på hvad der skal ske i haven af sjove ting, livet som pensionist er da fantastisk :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar