fredag den 2. december 2016

Forårs udstilling :) tror jeg !!!!

Frihed til at gøre "næsten" hvad man vil er da helt fantastisk.
Lige nu arbejder jeg på at få vores store lokale på 1 sal klar til det jeg tror bliver en
  Forårsudstilling  :O)

Lige nu ved jeg ikke helt hvordan det hele ender men jeg er jo omgivet af mand, børn og svigerbørn som alle er ret kreative så jeg bruger alle mine overtalelses evner i håb om at vi kan lave en familie udstilling.

Jeg leger lidt med gulvet i de godt 80 m2 som vi har på 1 sal, det er så spændende :O)



En tiltrængt pause efter anden gang maling og en tænke pause... skal jeg mon bruge den løse trappe/ stige til noget.... ?  vi må se :)





fortsættelse følger.... håber jeg kan komme med en dato og løfte sløret for hvad du kan forvente at se hvis du kommer forbi når vi holder Åben hus og have igen i 2017.   
Rigtig god weekend.

1 kommentar:

  1. Fantastisk rum I har der, ser spændende ud med de cirkler på gulvet.
    Det så ikke så stort ud, da det var fyldt med møbler ��

    SvarSlet