tirsdag den 15. marts 2016

Rund palisander bord med 3 plader

Jeg er jo absolut ikke palisander tilhænger men endte alligevel med at få det fine bord med hjem, tror egentlig nok at jeg et sted i mit indre havde en lille mand der stod råbte til mig at det helt sikkert kunne blive fint hvis det blev malet!!!!!!!!!!!!!?????::::::
Nu får det lige lov at stå lidt så jeg ikke gør noget overilet:)
Det er et meget robust og meget velholdt bord med hele tre originale plader, og et system med et ekstra ben hvis alle plader skal i. Jeg har endnu ikke haft det slået ud men det kan nok blive omkring 3 m i fuld længde vil jeg tro.




Hvordan og hvad tænker du om palisander?

6 kommentarer:

  1. Jeg arvede et palisanderbord efter mine forældre, og jeg er SÅ glad for det. Jeg har sat moderne, støvet blå stole dertil for at gøre det 'lettere'

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en god løsning, det er netop det lidt mørke og tunge jeg ikke er så vild med, men det er jo nogle utrolig gode stabile borde i forhold til meget at det der bliver lavet i dag:)

      Slet
  2. Jeg elsker palisander møbler, ønsker mig en lav skænk ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at palisander er elsket af nogen:-)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at palisander er elsket af nogen:-)

      Slet