søndag den 14. februar 2016

Chatol i ny farve.

Der er lidt langt imellem de nymalede møbler lige for øjeblikket, selv om jeg har masser af dejlig tid og helt har sluppet ansvaret i forhold til arbejdslivet, så kan jeg sige som alle de andre nyslåede pensionister Hvor f..... bliver tiden af!!!??
Nå men denne gamle sag er endelig blevet færdig, den var oprindelig bejdset mørkebrun og lakeret og det betød at der hvor den var slidt trængte bejdsen igennem grunderen, så den har fået alle former for grunding:) og derefter faktisk 4 gange maling fordi jeg ikke kunne beslutte mig for hvor mørk den skulle være.
Finn har arbejdet ihærdigt med skufferne så de allesammen glider som de skal, sjovt som man kan have tålmodighed på forskellige måder, jeg kan jo blive helt hysterisk når skuffer ikke glider ordentlig og synes det tager voldsom lang tid at slibe og høvle til og der står han så en hel lørdag formiddag og siger igen og igen: det skal vi nok få til at virke :) 

og






Ingen kommentarer:

Send en kommentar