søndag den 22. november 2015

Jeg kender en betonkvinde:)

Jeg har lige besøgt endnu en nørd:-) denne gang en betonnørd. Ja faktisk har jeg kendt hende i rigtig mange år efterhånden men har dog aldrig sådan rigtig været på besøg og set hvad hun går og nørder med, men det var jeg i går og jeg er betaget.
  Jeg synes hun kan det der med at holde balancen så tingene ikke bliver platte og pinlige, men, men, men, nu ved jeg jo godt at jeg kan træde en masse over tæerne for det er jo virkelig en smagsag:O)

Det vigtige for mig var at finde ud af om nogen af hendes ting kunne bruges i min have kassevæg og det kan de helt bestemt, det passer så fint med de lidt fint forarbejdede ting til de mere rå og grove ting jeg opererer med i haven.
Så til foråret kan du kommer forbi og se Karin Eriksens ting i og omkring min kassereol.
Jeg regner med at vores første ÅBEN HAVELÅGE weekend bliver d. 30 april og 1 maj

Her kommer lidt billeder fra Karins skønne have:O)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar