tirsdag den 27. oktober 2015

Eksperimenter med kastanier

Jeg er igang med et eksperiment:) 
Du kan se hvordan det går når vi lukker havelågen op til foråret:O)


Naturens materialer er forunderlige, vi har nu samlet kastanier i massevis, nogle er lagt til tørre, de skal bruges senere men disse her skulle gerne spire og hvis ikke musene tømmer dem allesammen så tror jeg det lykkes. 


Her i den vilde ende af haven vil jeg samle alt hvad jeg har og måske finder af zink beholdere og så skal de fyldes med hvad der nu byder sig. Lige nu samler vi bare alt hvad vi tænker og tror der kunne være hyggeligt at kigge på når vi skal på "havevandring" til foråret.

Hvis du ikke har fulgt med og ved hvad Åben havelåge er for en størrelse, så handler det bare om at vi lukker lågen op så man kan gå en tur i vores lidt vilde have, jeg elsker små stunts, eksperimenter og kunst for sjov og er igang rundt om i haven og håber der bliver sjove, finurlige ting at kigge på for dem der slår vejen forbi.
Det vil være et løbende haveprojekt hen over næste sommer og efterår og vi forestiller os at vi er klar til at åbne havelågen sidst i april.



Denne skønne messing gryde er en af de sidste have loppe køb jeg har gjort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar